Că duce numele României peste hotare este un lucru. Dar de aici şi până la statutul de brand de ţară este cale luuungă!
Însă revista Tabu se întreagă, pe coperta ediţiei din septembrie, dacă nu cumva Inna se apropie vertiginos de acest statut.
Cam exagerat, nu?
Însă ideea revistei este doar “un îndemn pentru autorităţi să se uite şi la tinerii români care au ajuns primii în lume (în muzică, modă) când iau în calcul valorile pe care vor să le pună în spatele brandului de ţară”.
Dar ştiţi ce? Chiar ar putea fi un brand de ţară? Dacă poza cu acel decolteu generos şi deloc sfios, în deja celebră grădină carpatină, uite cum ieşea brandul de ţară la care Elena Udrea nici nu visa: Explore the HOT Carpathian Gardern!
Nu de alta, dar ideea de a poza sexy şi provocator este trăsătura multor pitzipoance din ţara asta. Nu trebuie decât să daţi o raită pe Hi5…
Comentarii album • 0
Acest album nu are incă nici un comentariu.
Trimite mesaj
Către: superfansabynuta
Mesaj:
superfansabynuta
Trimite mesajÎnapoiNu poți trimite un mesaj fără conținut!Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje.Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.roMesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.roMesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp.A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou.Mesajul a fost trimis.